page rank google پیج رانک گوگل این وب

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحات مجازی (همه چی)


بنام خدا
خوش آمدید
وبلاگ تان را تبدیل به مغازه کنید! برای کسب درآمد از وبلاگ تان اینجا کلیک کنید



 

پنکهبدون پره یا Dyson Air Multiplier هم اختراع شد.

 

 



کلمات کلیدی : عکس، اختراع
¤ م ب ا| ساعت 11:14 صبح شنبه 88/7/25
نوشته های دیگران ( )

بنام خدا
خوش آمدید
وبلاگ تان را تبدیل به مغازه کنید! برای کسب درآمد از وبلاگ تان اینجا کلیک کنید



نکاتی برای بهبود سرعت ویندوز

جام جم: کاربران ویندوز، معمولا به‌دنبال این هستند که سرعت ویندوز خود را بیشتر کنند، این حس که چیزی در این میان اشتباه کار می‌کند که بازدهی سیستم پایین است، در مورد اکثر کاربران درست است. گاهی اوقات می‌توان با رعایت نکاتی سرعت سیستم را به‌مراتب بهتر کرد. با هم بخشی از این نکات را بررسی می‌کنیم.


حقه‌هایی برای خالی کردن حافظه

1– برنامه‌های آغازین را کم کنید

وقتی ویندوز بالا می‌آید، تعداد زیادی از برنامه‌ها که به‌عنوان برنامه‌های آغازین ‌(Startup Programs)‌ شناخته می‌شوند، شروع به بارگذاری در حافظه می‌کنند و این باعث می‌شود از زمان بالا آمدن ویندوز تا زمان آماده شدن آن برای استفاده، وقت زیادی از شما تلف شود. ضمن‌آن‌که به هرحال این برنامه‌ها از حافظه اصلی تغذیه می‌کنند. ‌ ‌

2– حافظه اصلی را خالی کنید

سرعت یک ماشین مستقیما به سرعت ‌RAM ‌ آن بستگی دارد. گاهی اوقات گمان می‌کنند که سرعت پردازنده مهم‌ترین عامل در سرعت یک کامپیوتر است. اگر حافظه کافی دارید اما به‌نظر می‌رسد که همیشه حافظه‌تان سنگین و پر است، از نرم‌افزارهای خالی کردن رم همانند ‌RamBooster‌ استفاده کنید. این برنامه‌ها به‌طور دائم حافظه را خالی می‌کنند و حتی می‌توانید میزان حافظه‌ای که می‌خواهید خالی شود را به آنها اعلام کنید.

3– برنامه‌های مقیم را بررسی کنید

برخی از برنامه‌ها هستند که در حافظه اصلی مقیم می‌شوند و فضای آن را هدر می‌دهند، با کمک برنامه‌هایی چون ‌TaskInfo‌، می‌توانید بفهمید کدام برنامه‌ها در حافظه هستند، و کدام‌شان به‌درد شما نمی‌خورد.

اگر هیچ برنامه‌ای نداشتید، با فشردن سه کلید ‌Ctrl+Alt+Delete‌ هم می‌توانید امری مشابه انجام دهید. دقت نید که به‌جز ‌explorer‌، برنامه آنتی‌ویروس و برنامه‌های سیستمی، تمام سرویس‌ها و برنامه‌های مقیم می‌توانند مزاحم سرعت باشند.

4– بازدهی برنامه‌ها را بالا ببرید

می‌توانید سرعت برنامه را با تغییر اولویت پردازشی‌اش تغییر دهید. به‌عنوان مثال می‌خواهید یک فایل ‌RAR‌ حجیم را فشرده کنید و به حجم پردازشی زیادی نیاز دارید، می‌توانید با رفتن به ‌ Task Manager ‌(‌فشردن کلیدهای ‌Ctrl+Alt+Delete)‌ و انتخاب تب ‌Processes‌ روی ‌WinRAR.exe‌ کلیک راست کنید و ‌Priority ‌‌آن را به ‌High‌ یا ‌RealTime‌ تغییر دهید تا کار شما سریع‌تر انجام شود.

5– میزکار را تمیز کنید

تمام آیکن‌های ناخواسته را از میز کار حذف کنید. دلیل این موضوع این است که هر بار ویندوز لود می‌شود،‌محتویات میان‌برهای روی دسک‌تاپ را چک می‌کند. ‌

6– بی‌سر و صدا کار کنید

اگر صداهای مرتبط با رویدادهای سیستمی را غیرفعال کنید، عملیات شما سریع‌تر انجام می‌شود و احتمالا با هنگ کمتری مواجه می‌شوید. برای این‌کار به کنترل پنل بروید و سپس از بخش ‌Sounds and Multimedia‌، تب ‌Schemes‌ را انتخاب کنید و سپس ‌No Sounds‌ را بزنید.

‌7– میزکار فعال به‌درد نمی‌خورد

تا زمانی که در کارگزاری بورس مشغول به کار نشدید و آمار لحظه به لحظه را روی میزکار خود نیاز ندارید، ‌Active Desktop‌ را غیرفعال کنید. این ویژگی ویندوز، برای گذاشتن صفحه‌های وب، انیمیشن و... کاربرد دارد، اما از طرف دیگر قدرت پردازشی را پایین می‌آورد.

8– به رنگ پس زمینه توجه کنید

اگر به‌جای تصویر پس‌زمینه از رنگ استفاده کنید، در این صورت مقداری حافظه صرفه‌جویی خواهید کرد.

9– تفکیک‌پذیری تصویر را در نظر بگیرید

تفکیک تصویر را اگر 16 بیتی بگذارید، درست است که تصاویر فوق‌العاده‌ای نخواهید داشت، اما سرعت بیشتری در انتظارتان است. گرافیست‌ها، گیمرها و کسانی که با دقت رنگ بیشتری سر و کار دارند از این حقه استفاده نکنند.

حقه‌هایی برای ‌Windows Explorer‌

1– میان‌برهای کیبورد و ماوس

هر فولدری که باز کنید و کلید ‌3 F‌ را بزنید، گزینه جستجو باز می‌شود و می‌توانید جستجو کنید.

کلیدهای ویندوز و ‌Tab‌ در ویندوز اکس‌پی، سراغ آیکن‌های دسکتاپ می‌رود، در ویندوزهای ویستا به بعد، حالت تعویض پنجره سه‌بعدی را می‌آورد.

اگر با کلیک راست یک فایل را انتخاب و به جایی دیگر بکشید، در این صورت وقتی کلیک را رها می‌کنید، یک منو باز می‌شود که از شما می‌پرسد با آن فایل چه کرد.

اگر بخواهید فایلی را درون فولدی بریزید که هم اکنون در میزکار شما به‌حالت ‌Minimized‌ است، کافی است فایل را بکشید و روی فولدر مینیمایز شده، چند لحظه‌ای مکث کنید. فولدر باز می‌شود و فایل را داخلش خواهید ریخت.

اگر میانبری را بکشید و بدون این‌که آن را بیندازید روی منوی استارت نگه دارید، گزینه استارت منو باز می‌شود و می‌توانید تا مقصد نهایی میانبر خود را هدایت کنید و در آن محل قرار دهید.

گاهی اوقات وقتی برنامه‌های زیادی دارید، گزینه ‌Alt+TAB‌ درست و حسابی کار نمی‌کند. در این حالت بهتر است دکمه ویندوز را دوبار بزنید. ‌ ‌

برای بستن برنامه از میانبر ‌4Alt+F‌ می‌توانید استفاده کنید. اگر برنامه‌ای باز نباشد، ویندوزتان خاموش می‌شود.

بعد از این‌که یک آیکن را انتخاب کردید، اگر به‌جای ‌Enter‌، از ‌Alt+Enter‌ استفاده کنید برنامه اجرا نمی‌شود و پنجره ‌Properties‌ را نشان می‌دهد.

برای مشاهده مشخصات سیستم، کافیست دکمه‌های ‌Start+Pause ‌‌را با هم بزنید.

2– گزینه‌های بیشتری به ‌SendTo‌ اضافه کنید

به فولدر ‌Windows\SendTo‌ بروید. در این فولدر می‌توانید هر میانبری که مدنظرتان است را قرار دهید تا به منوی کلیک راستتان اضافه شود. ‌ ‌

3– گزینه‌های بیشتری به منو اضافه کنید

معمولا هر فایلی را می‌توان با چند برنامه باز کرد، اما وقتی روی آن دوبار کلیک می‌کنید، تنها برنامه اصلی بازش می‌کند. برای این‌که انتخاب بیشتری داشته باشید، می‌توانید به منوی آن برنامه‌های دیگری نیز اضافه کنید. ‌ ‌

فرض بگیرید که فایل می‌خواهید ‌3 MP‌ خود را علاوه بر ویندوز مدیا پلیر، با نرم‌افزارهایی چون ‌Winamp‌ هم باز کنید. به منوی فولدر آپشن بروید، روی تب ‌File Types‌ کلیک کنید. به‌دنبال فرمت ‌3 Mp‌ بگردید و بعد روی ‌Advanced‌ کلیک کنید. در پنجره ‌Edit File Type‌ روی گزینه ‌New‌ کلیک کرده و سپس ‌Open with Winamp‌ را انتخاب کنید. ‌ ‌

تغییر اندازه ستون‌ها: دکمه‌های ‌Ctrl+Plus‌ را بزنید تا ستون‌های شما در حالت ‌Details‌ بهترین و مناسب‌ترین حالت را به‌خود بگیرند. البته در فولدر ‌Temprorary Internet Files‌ از این حقه استفاده نکنید. البته یک بار امتحان کردن و بیچاره شدنش، از تجارب نویسنده است.

Folder Options‌: تمام ویندوز اکسپلورر را می‌توان از فولدر آپشنز سفارشی کرد. کافی است منوی ‌Tools‌‌را بزنید و بعد ‌Folder Options‌ را ببینید.

– حرکت میان تب‌ها: در ویندوز حرکت میان تب‌ها با کلیدهای ترکیبی ‌Ctrl+TAB‌ انجام می‌شود.

انتخاب نمای پیش‌فرض: کلا پنج حالت پیشفرض وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. برخی آیکن‌های بزرگ‌دوست دارند و برخی دیگر فهرست می‌پسندند. اگر در هر فولدری بروید و نمای آن فولدر را تغییر دهید، همیشه ثابت خواهد ماند و نیازی به تغییر مجدد ندارید. حتی می‌توانید با رفتن به فولدر آپشنز، تب ویو و انتخاب گزینه ‌Like Current Folder‌ تمام سیستمتان را یکپارچه به شکل همان فولدر در آورید.

عملیات با تک کلیک: در حالت عادی برای انتخاب یک فایل، یک بار کلیک و برای اجرای آن دوبار کلیک نیاز است، اما می‌توانید به فولدر آپشنز بروید و گزینه ‌.... Single-click to‌ را انتخاب کنید. این گزینه وقتی ماوس را روی یک آیکن می‌برید آن را انتخاب می‌کند و وقتی یک بار کلیک می‌کنید آن را اجرا می‌کند.

نوار لینک‌ها: یکی از مجهور‌ترین ویژگی‌های ویندوز است. می‌توانید لینک‌های مختلفی از بخش‌های مختلفی از سیستم خود یا وب‌سایت‌ها را در این نوار لینک قرار دهید و بعد همه جا آنها را ببینید و به سادگی میان مسیرهای مختلف پرش کنید.

بازکردن لینک‌ها در همان پنجره: در ادامه نکته بالایی، وقتی روی هر لینک کلیک کنید، یک پنجره جدید باز می‌شود. برای این‌که لینک‌ها در همان پنجره باز شوند، روی لینک کلیک راست کنید و گزینه ‌Open‌ را انتخاب کنید.

حذف نوار لینک‌ها: اگر می‌خواهید نوار لینک‌ها را نبینید و به‌کارتان نمی‌آید، پنجره ویندوز اکسپلورر را باز کنید و از منوی ‌Views‌ و بعد ‌Toolbars‌ تیک گزینه ‌Links‌ را بردارید. برای آوردن این نوار دوباره همین مسیر را تکرار کنید و ‌Links‌ را تیک بزنید.

استفاده از محبوب‌ها: می‌توانید به‌جای استفاده از نوار لینک‌ها، از گزینه محبوب‌ها ‌(Favorites)‌ استفاده کنید. این ویژگی در محیطهای تحت شبکه که باید بین چندین نود حرکت کنید تا به یک فایل برسید، بسیار مفید است. به فولدر ‌Windows\Favorites‌ بروید. فولدری در آن بسازید. تمام میانبرهای خود را داخل آن بیاندازید. حالا اگر به ‌Network Neighborhood‌ بروید و فولدرهایی را بگردید که معمولا دسترسی بالایی به آنها دارید. روی هر کدام از آنها کلیک راست کنید و گزینه ‌Add to Favorites‌ را انتخاب کنید. حالا دسترسی به آنها ساده‌تر از همیشه است و در منوی ‌Favorites‌ ویندوز وجود دارند.



کلمات کلیدی :
¤ تحریریه| ساعت 7:4 عصر پنج شنبه 88/7/23
نوشته های دیگران ( )

بنام خدا
خوش آمدید
وبلاگ تان را تبدیل به مغازه کنید! برای کسب درآمد از وبلاگ تان اینجا کلیک کنید



فروردین با فروردین : ( خوب ) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر

فروردین با اردیبهشت: (متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد

فروردین با خرداد : (بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد

فروردین با مرداد : (خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

فروردین با آبان : ( بد ) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند

فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

فروردین با اسفند : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

پیوند زناشویی اردیبهشت با سایر ماه ها
---------------------------------------------
اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است

اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید

اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند

اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار

اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش

اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل

اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت

اردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار

اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم

اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

اردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر

اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

پیوند زناشویی خرداد با سایر ماه ها
---------------------------------------
خرداد با فروردین : ( بد ) افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم

خرداد با اردیبهشت : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند

خرداد با خرداد : ( خوب ) مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات

خرداد با تیر : ( متوسط ) با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند

خرداد با مرداد : ( بسیار خوب ) زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان

خرداد با شهریور : ( متوسط ) چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد

خرداد با مهر : ( بسیار خوب ) خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند

خرداد با آبان : ( متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند

خرداد با آذر : ( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

خرداد با دی : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

خرداد با بهمن : ( بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

خرداد با اسفند : ( بد ) خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

پیوند زناشویی تیر با سایر ماه ها
--------------------------------------
تیر با فروردین : (متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد

تیر با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند

تیر با خرداد : ( متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی

تیر با تیر : ( خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد

تیر با مرداد : ( خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق

تیر با شهریور:(بسیار خوب) یکی مهارت فراوان در امورمالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ

تیر با مهر : ( بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند

تیر با آبان : ( متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند

تیر با آذر : (بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

تیر با دی : (خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود

تیر با بهمن : ( متوسط ) ازدواج میتواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

تیر با اسفند : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل

پیوند زناشویی مرداد با سایر ماه ها
-------------------------------------------
مرداد با فروردین : ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

مرداد با تیر : ( خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

مرداد با مرداد : ( خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

مرداد با شهریور : ( متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

مرداد با مهر : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مرداد با آبان : (متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

مرداد با آذر : ( متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

مرداد با دی :( متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

مرداد با بهمن : (خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

مرداد با اسفند : ( خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

پیوند زناشویی شهریور با سایر ماه ها
---------------------------------------------
شهریور با فروردین : (بد ) یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

شهریور با اردیبهشت : ( خوب ) صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت

شهریور با خرداد : (متوسط ) یکی عاطفی و عاشق پیشهدیگری با نظم و برنامه مشخص

شهریور با تیر : ( بسیار خوب ) در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان

شهریور با مرداد : ( متوسط ) نسبتا لجباز و خودرای شاید با مشکل مواجه شوند

شهریور با شهریور : ( بسیار خوب ) هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند

شهریور با مهر : ( خوب ) مشورت پذیر با منطق و در برطرف کردن مشکلات توانا

شهریور با آبان : ( متوسط ) جسور و بی پروا . سرشار از انرژی و بلند پرواز

شهریور با آذر : ( بد ) تنوع طلب خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

شهریور با دی : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

شهریور با بهمن : ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

شهریور با اسفند :( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود

پیوند زناشویی مهر با سایر ماه ها
----------------------------------------
مهر با فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

مهر با اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

مهر با خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

مهر با تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

مهر با مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

مهر با مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

مهر با آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

مهر با آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

مهر با دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

مهر با بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

مهر با اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

پیوند زناشویی آبان با سایر ماه ها
--------------------------------------------
آبان با فروردین : ( بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

آبان با اردیبهشت : ( خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

آبان با خرداد : (متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

آبان با تیر : (متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

آبان با مرداد : ( متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

آبان با شهریور : ( متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

آبان با مهر : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

آبان با آبان : ( بد ) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات

آبان با آذر : ( متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آبان با دی : ( بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

آبان با بهمن : ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

آبان با اسفند : (بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی

پیوند زناشویی آذر با سایر ماه ها
----------------------------------------
آذر با فروردین : (عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

آذر با اردیبهشت : (متوسط ) جسور بی پروا نیازمند به آزادی و بدون تفاهم

آذر با خرداد: ( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

آذر با تیر: ( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

آذر با مرداد : (متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

آذر با شهریور: (بد ) تنوع طلب خواهان استقلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

آذر با مهر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیر می باشد

آذر با آبان : ( متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آذر با آذر: ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی

آذر با دی : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتن دار باشند

آذر با بهمن : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

آذر با اسفند : ( متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد

پیوند زناشویی دی با سایر ماه ها
----------------------------------------
دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

پیوند زناشویی بهمن با سایر ماه ها
-------------------------------------------
بهمن با فروردین : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

بهمن با اردیبهشت : ( بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

بهمن با خرداد : ( بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

بهمن با تیر : ( متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

بهمن با مرداد : ( خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

بهمن با شهریور : ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

بهمن با مهر : ( بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

بهمن با آبان : ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

بهمن با آذر : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

بهمن با دی : (متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

بهمن با بهمن : ( خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

بهمن با اسفند : (خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها
-------------------------------------------
اسفند با فروردین : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

اسفند با خرداد : (بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

اسفند با مرداد : (خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

اسفند با شهریور : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اسفند با آبان : ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

اسفند با آذر : ( متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

اسفند با دی : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اسفند با بهمن : ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اسفند با اسفند : ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید
منبع-ir-teb



کلمات کلیدی : طالع بینی، ازدواج، ماههای سال
¤ تحریریه| ساعت 3:46 عصر پنج شنبه 88/7/23
نوشته های دیگران ( )

بنام خدا
خوش آمدید
وبلاگ تان را تبدیل به مغازه کنید! برای کسب درآمد از وبلاگ تان اینجا کلیک کنید



دوستی سوالات زیر را برای من به عنوان سوالات کنکور امسال فرستاده است. البته راست و دروغش پای خود اوست. اما به هر حال به عنوان سوالات چهارگزینه ای بسیار جالب است.

 

سوال‌های کنکور امسال را دیده‌اید؟ بعضی سوال‌هایش واقعاً خیلی باحالند! منظورم چیست؟ الان خدمتتان عرض می‌کنم: انگار یک سری سوالات کنکور امسال در دروس ادبیات و معارف، برای آی‌کیوی در حد ...! طراحی شده است، در حدی که قشنگ آدم را به خنده می‌اندازد. باور نمی‌کنید؟ پس سوال‌ها را بخوانید:

 

ـ جای خالی را با گزینه‌ی مناسب پر کنید.

«به نام خدای ............

بیانداخت شمشیر را شاه دین»

1) جهان آفرین

2) مهربان

3) کریم

4) رحیم

 

یعنی گزینه‌ها آن‌قدر تابلوست که طرف اگر شعر را در عمرش هم نشنیده باشد، به‌راحتی و با توجه به وزن شعر، می‌تواند گزینه‌ی درست را پیدا کند. اما این سوال تازه خوب است! صبر کنید برسیم به جالب‌ترهایش!

 

 

ـ جای خالی را با گزینه‌ی مناسب پر کنید.

«بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر

دیدی که چه‌گونه گور ........... گرفت»

1) شهرام

2) مهرام

3) بهرام

4) آرام

 

به خدا این سوال‌های کنکور امسال بوده است ها! فکر نکنید من این‌ها را از خودم درآورده‌ام. باور نمی‌کنید، خودتان بروید سایت سازمان سنجش را ببینید. توی این سوال فقط کم مانده بود یکی از گزینه‌ها را هم می‌گذاشت "دل‌پذیر" یا "تبرک"! تست بعدی را داشته باشید:

 

 

ـ جای خالی را با گزینه‌ی مناسب پر کنید.

«که گوید برو ...... رستم ببند

نبندد مرا دست، چرخ بلند»

1) دست

2) پا

3) کمر

4) چشم‌های

 

دقت دارید که، طراح محترم گزینه‌ی 2 را «پای» ننوشته که خدای نکرده داوطلبین عزیز کوچک‌ترین شکی نکنند. آن گزینه‌ی 4 هم که آخرش است. اما سوال بعدی:

 

 

ـ جای خالی را با گزینه‌ی مناسب پر کنید.

« ............ پرده‌ی پندار دریدند

یعنی همه‌جا غیر خدا هیچ ندیدند»

1) مردان خدا

2) مردم همه‌جا

3) مردم همیشه

4) مردان و زنان

 

باز این سوال نسبت به قبلی‌ها خوب است! گزینه‌ی 3 را دارید که! خُب دیگر وقتش است برویم سراغ شاه‌کارها!

 

 

ـ جای خالی را با گزینه‌ی مناسب پر کنید.

«گل همی پنج روز و ....... باشد

وین گلستان همیشه خوش باشد»

1) هفت

2) چهار

3) شش

4) هشت

 

یعنی من عاشق طراح این سوال هستم! خدایی دل خجسته‌ای داشته! فکر کنید! مثلاً یکی با خودش بگوید: گل همین پنج روز و هفت باشد! ای جان! اما حالا که با سوالات ادبیات آشنا شدید، بد نیست یک نگاهی هم به دو سوال از درس معارف بیاندازیم:

 

 

ـ جای خالی را با گزینه‌ی مناسب پر کنید.

«ارزش هر کس به درک و ......... وی از حقیقت هستی و جای‌گاه انسانی در کاردانی آفرینش دارد.»

1) فهم

2) پرهیز

3) دوری

4) جدایی

 

و اما به نظر من در میان همه‌ی این سوالات نبوغ‌آمیز، جایزه‌ی ویژه تعلق می‌گیرد به سوال درخشان، بی‌نظیر و شگفت‌انگیز زیر:

 

 

ـ جای خالی را با گزینه‌ی مناسب پر کنید.

«رویاهای صادقانه: هر کدام از ما هنگام ........... رویاهایی را مشاهده می‌کنیم. این رویاها انواع مختلف دارند.»

1) دویدن

2) ایستادن

3) خواب

4) نشستن

 

آقا من همیشه هنگام دویدن رویا می‌بینم! آن‌قدر خوب است



کلمات کلیدی : آموزش، خنده بازار
¤ م ب ا| ساعت 11:6 صبح پنج شنبه 88/7/23
نوشته های دیگران ( )

بنام خدا
خوش آمدید
وبلاگ تان را تبدیل به مغازه کنید! برای کسب درآمد از وبلاگ تان اینجا کلیک کنید



 

به سایت فوتوبلاگ من هم سری بزنید. عسکهای متنوعی که خودم تهیه کرده ام در آن قرار داده ام.

http://www.photoblog.com/baghaei/

منتظر حضور گرمتان هستم

Islamic Art(part1)

2009.09.18




Click here to add text
View EXIF Data Theme of the Week Add Note Flag Image


 




Click here to add text
View EXIF Data Theme of the Week Add Note Flag Image


 




Click here to add text
3
View EXIF Data Theme of the Week Add Note Flag Image


 

International Quaran fair, Tehran, Septamber (Ramadan)2008


کلمات کلیدی : عکس، هنر
¤ م ب ا| ساعت 7:45 عصر چهارشنبه 88/7/22
نوشته های دیگران ( )

بنام خدا
خوش آمدید
وبلاگ تان را تبدیل به مغازه کنید! برای کسب درآمد از وبلاگ تان اینجا کلیک کنید



پایین وبلاگ اس ام اس تصادفی گذاشتم

در هر بازدید یک اس ام اس تصادفی تقدیم شما می شود

همین الان امتحان کنید و به انتهای این صفحه بروید



کلمات کلیدی :
¤ تحریریه| ساعت 7:19 عصر دوشنبه 88/7/6
نوشته های دیگران ( )

بنام خدا
خوش آمدید
وبلاگ تان را تبدیل به مغازه کنید! برای کسب درآمد از وبلاگ تان اینجا کلیک کنید



فال حافظ ما هم راه افتاد

سمت راست وبلاگ زیر لوگوی دوستان

فال تان خوش باد!



کلمات کلیدی :
¤ تحریریه| ساعت 6:38 عصر دوشنبه 88/7/6
نوشته های دیگران ( )

<      1   2   3      

ابتدا نیت کنید

سپس برای شادی روح حضرت حافظ یک صلوات بفرستید

.::.حالا کلید فال را فشار دهید.::.

برای گرفتن فال خود اینجا را کلیک کنید
دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ